2010-09-27

Idag har jag varit hemma och haft en riktigt skön dag! Gjorde en fin lunch och sedan satte jag mig ner och forsatte måla på min tavla. Vet inte alls hur den kommer att sluta och jag känner mig långt ifrån nöjd. Jag brukar föredra oljefärg och inte akryl, så jag vet inte alls om denna kommer att sluta hängandes på väggen eller i papperskorgen. Lyssnade samtidigt på ljudboken "Ego Girl" biografi av Carolina Gynning. Ljudbok är ett smidigt sätt då kan man göra flera saker samtidigt. Jag hinner sällan läsa klart böcker annars! I alla fall så fick jag helt ändrad uppfattning om henne. Fördomar är någonting som inte borde existera.
Här är lite av hennes konst som hon tog upp mycket i boken. Tror att detta är tavlor från utställningen "Ego girl" som också var bokens titel. Brukar inte gilla denna typen av konst men det är någonting med hennes stil som jag verkligen fastnat för. Hon är så begåvad. Love it!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0