Fredag- update

I morse vaknade jag upp med en sån där känsla att idag vill jag inte gå upp ur sängen. Motivationen var likamed noll. Jag hade ingen speciell anledning till att känna så men man har ju sina dagar antar jag.  Så jag åt frukost i sängen och kollade på olika series tills jag pallrade mig ut på en promenad i solen för att rensa tankarna. Sedan gjorde jag äpplen i ugn med kanel och sirap som har blivit lite av en favorit. Därefter kändes det lite bättre.
Det är redan fredag och tiden går så sjukt fort. För fort. Jag blir rädd av att tänka på att man inte hinner reflektera över allt som händer runt omkring en. Helt plötsligt så står man där några blad längre fram i almanackan och undrar hur fan man kom dit. Allt där emellan är som en enda dimma. Skrämmande! NåWell. För några dagar sedan så hade jag Skypedate med min Torontoböna. Tack och lov för Skype!! Jag räknar ner månaderna tills hon kommer hem till Sverige och hälsar på. Om allt går helt åt skogen så är jag i Bali veckorna hon kommer hem men om allt går korrekt så får vi tre veckor tillsammans. Det är väl ett senare problem men lyckan är iallafall total och på så sätt är det ju bra att tiden går fort framåt.
Fick ett mail i morse också ifrån en kvarterskrog om att de ville ta in mig på provjobb som barpersonal. Om jag får det så kommer jag att jobba både dagtid och kvällstid. Intensivt men pengar är alltid bra att ha mycket av om man har ett överdrivet stort shoppingbehov att stilla varje månad.
Lägenheten är föresten i princip helt klar nu, bara en vägg som ska målas om. Jag hade så gärna velat visa lite bilder om det nu inte vore för att min kamera har kraschat ihop totalt. Försökte laga den men kände efter att ha skruvat upp den att jag inte hade så mycket mer att tillföra. -.-
På modellfronten är det lugnt. Har två plåtningar nästa vecka som jag ser fram emot. Väntar för övrigt med spänning på att få en del bilder från de senaste plåtningarna.
Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan ta tåget till Uppsala och träffa vänner. Min pojkvän spelar på en krog där också så ikväll kommer bli great!
..Swiiisch!

Fin bild på mig och Olof från förrförra vintern...nåmen again, time is running!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0