Veckan.

Vaknade pigg, glad och utvilad. Ska möta upp Olof och pappa om några timmar för att luncha  och sedan gå en sväng på stan för att försöka hitta någon fin höstkofta.
Ikväll åker jag till Norrköping och kommer hem på fredag och åker därifrån direkt till en plåtning i Stockholm. Mer än så vet jag inte om den. Väntar på mer info från agenturen men det kommer att bli kul som alltid.
På lördag kommer eventuellt mina Uppsala-tjejer hit. Åh, jag saknar dom. Så vi ska äta lite middag här och ha mysigt. Sedan ut och svida på stan. Det är planen för veckan. Ska verkligen ta tag i min träning också. Jag och Margarita var ute i lördags och dansade tills vi var helt slut... Och jag har fortfarande träningsvärk!!! Då insåg jag att detta är riktigt illa. Därför ska jag bege mig ut redan nu för en powerwalk i höstvädret.
Swiiiich!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0