Around leaves and horses

Plåtningen igår gick hur bra som helst. Det var jag och två andra modeller, Ditte och Elin. Fotografen hette Jesper och bilderna vi tog var främst till ett konstprojekt samt bilder till ett moderepotage. En MUA/stylist med assistent och fotografens assistent. Det var som sagt en plåtning vid ett litet slott i Sigtuna. Däromkring var det mest skog och hästhagar. Det var en ständig kyla under hela dagen som blev alltmer påtaglig under sessionen där jag skulle posera på en jättefin fux. Jag har inte ridit på evigheters känns det som och även fast jag har haft egen häst höll jag på att tappa balansen flera gånger, det var riktigt halt eftersom jag bara hade strumpbyxor på mig och hästen fattade nog inte grejen med att jag skulle sitta där och åma mig. Men jag kände under den korta stunden hur mycket jag saknat hästar. Inte att träna eller tävla utan att bara rida ut i skogen en höstdag som den igår. Nackdelen är ju att det är så mycket jobb och som det känns nu skulle jag aldrig skaffa häst igen. Jag är alldeles för flyktig för att vara bunden till någonting sådant. Tror att hästbilderna blev riktigt bra iallafall. Här är några BTS-bilder, laddar upp fler sen.
/a

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja men det är lugnt ;D Längtar tills bilderna är klara!

2010-10-09 @ 23:32:42
URL: http://iwassober.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0