Härligt!

Vilken härlig slappardag jag har haft idag alltså. Har nästan lite dåligt samvete. I morse var jag iväg en sväng för att gå på en casting, mestadels för att få träffa de andra modellerna och så. Jag hade såå ont i huvudet hela morgonen så jag var tvungen att gå därifrån tidigare. Kände mig inte som världens trevligaste männsika precis men jag orkade verkligen inte vara social. Så idag har jag bara legat på soffan i min sköna mjukisdress och stoppat i mig en och en annan ipren, tittat på tv och ätit massor av godis. Haft lite hemmaspa också, lagt ansiktsmask och manikyrat min kropp från topp till tå. Nu har jag tänt lite ljus och ska dricka lite te för min hals som börjar bli hes samt smaka på Jonas cocos-kaka som han har bakat. Var längesen jag tog hand om mig själv, så denna dag förtjänade jag.
I lördags var jag hemma med familjen, vi hade playstation kväll med olika fightingspel och mina brorsor hade himla kul åt mig när jag åkte på däng varje gång vi spelade, jag var kanske inte superbra men jag ägde dom däremot på Singstar. En skön kontrast till fredagen som var en vild och härlig utekväll med tjejerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0