Diamonds

Idag efter jobbet när jag kom hem till älsklingen "Mmm mm mmmm vad gott du luktar, nyduschad?" med ett snäsigt svar: "Såklart jag INTE är, vad tar du mig för?" Haha, jobbigt att han måste upprätthålla sin "rockimage" här hemma också. Men bortsett från det så hade han städat, tvättat all tvätt och lagat mat. Det var fint att komma hem. Har en riktigt driftig hemmafru här hemma.
Min helg lite kort då. -
I fredags efter plåtningen var jag trött och sleeten som ett jävla as. Så jag och Olof tog det lugnt och gick ut och åt middag på en indisk restaurang. Under middagen kom Olof med förslaget att jag ska följa med på deras 4 veckors Diamonds on the road turné i november. Ingenting är bestämt än eller såå. Kan dock verkligen se mig själv träda in i rollen som Sharon Osbourne som vänligt men bestämt talar om vad som är rätt eller fel. Haha nej då. Vi får se hur det blir med den saken men det skulle bara vara grymt kul om det blev av.
På lördagsmorgonen var jag duktig och tog en springtur runt hela Långholmen, det känns verkligen bra att komma igång med någon slags träning. Senare på dagen mötte jag upp vännerna från Uppsala! Vi satte oss på en uteservering, käkade tacos och babblade på. Hur mysigt som helst. På kvällen begav det sig till Café Opera där vi blev aningen besvikna eftersom att hela stället var fullt med stekare eller bara typ allmänt läskiga människor. Men vad hade vi förväntat oss? Vi roade oss själva riktigt bra på egen hand, så det blev en lyckad kväll ändå.
På söndagen jobbade jag långpass enda tills stängning, bör nämnas att jag hade sån träningsvärk i baken så att jag i princip var totalt rörelseförhindrad hela dagen. Brukar vanligtvis tycka att det är relativt roligt att jobba men i söndags var tröttheten var total. Tiden retades med mig och gick extra låångsamt. Jag ifrågasatte tusen saker eftersom jag saknade förmågan att tänka själv. Puuh. Inte min dag helt enkelt. Lyckan var total när jag fick gå hem med bonus att jag fick med mig några bullar hem, så jag och min sötsak hade lite mysig kvällsfika när jag kom hem. Den kommande veckan jobbar jag nästan varje dag, några roliga saker händer också såklart. Det är ju viktigt att ha något att se fram emot varje vecka.
Tittade of course på första avsnittet av Paradise Hotel som gick i kväll också, Emelie är en riktig böna alltså, heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0